środa, 30 maja 2012

Byle do jutra :)))

Siemanko :) Jak tam u Was leci? Bo u mnie całkiem, całkiem, a nawet fajnie :PP Oprócz tego, że ciągle piszemy jakieś sprawdziany, badania wyników i poprawy to w szkole też jest spoko : > Dzisiaj np. pisałam z polskiego sprawdzian z całego roku. Ale był taki w miarę ;] A tak wogle to stwierdziłam dzisiaj, że Ada mnie wykorzystuje<haha> Noo i doszłam do wniosku, bardzo pozytywnego zresztą, że istnieją jeszcze młodzi dżentelmeni, którzy się ustępują dziewczynom miejsca w autobusie^^nawet przy kolegach... A w to ostatnio zaczęłam wątpić :)
Ale wróćmy do tematu tej notki...Jutro jadę na 'wycieczkę'!. Wzięłam to w cudzysłów bo nie jest to taka normalna wycieczka :) Jadę z moją koleżanką Anią (pokazała się już kiedyś na blogu:) ) do Warszawy na Sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży : > Także 1 czerwca będziemy obradować... Czekałam na ten dzień od 20 kwietynia, kiedy dowiedziałyśmy się, że się dostałyśmy. Jeeny poznać 458 ludzi w jeden/dwa dni to jest super sprawa :PP Mam nadzieję, że będzie fajnie. Póki coo wszystko wskazuje na to, że ten Sejm rozniesiemy :>>>
Hehe ;pp Chociaż przez jeden dzień Polska będzie w dobrych rękach^^
Warszawo! Nadjeżdżamy :***
Iga

2 komentarze:

  1. masz racje powoli nie ma dzentelnenow
    zaprasza rownirz na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    Jeśli jesteś zainteresowana współpracą z E-rribon, to spróbuj do nich napisać ;)

    Pozdrawiam
    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)