poniedziałek, 21 maja 2012

Warszawa ^^

hejj, :) jak już wspominałyśmy z Igą, w czwartek byłyśmy w stolicy :D było naprawdę suuper... :) Oprócz całego poranka w Instytucie Geologii, było super nudno a jeszcze dorzucili nam lekcje... o skałach. Uwierzcie mi nie o czym pisać... Ale z drugiej strony odespaliśmy noc jady hehe :D Potem mieliśmy dwie godziny z przewodnikiem :) Chodziliśmy po Starym Mieście, byliśmy na Zamku Królewskim i tak zleciało, było śmiechowo.. Fotek nie mam dużo bo zapomniałam aparatu .. tak wiem, jestem genialna :P Mam kilka z telefonu..  enjoy !






Na spacerze spotkaliśmy Aleksandrę Górską - aktorkę, gra m.in babcię Michała w Ojcu Mateuszu :) I to chyba tyle z Warszawskich atrakcji... W następnej (mojej) notce, napiszę jak zrobić maskę do włosów, zapraszam!
Bye! Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)