poniedziałek, 18 czerwca 2012

Siemka ;-)

No to wychodzi na to że dziś ja piszę notkę :D
Od dziś u nas w szkole jest luz :) Oceny wystawione, nie ma pytania, kartkówek, sprawdzianów itp! Yeah ;-D Czyli mam dobry humor :)
Dzisiaj może tematycznie ? Więc ostatnio uzupełniałam swoją kosmetyczkę :) W sumie nie ma w niej dużo kosmetyków, ale te podstawowe są :)
Więc tak: podstawą w mojej kosmetyczce jest Krem przeciw niedoskonałościom na dzień NIVEA (14.99zł)- jest genialny, wyraźnie widać różnicę :)

Potem jest puder: Compact Powder - Rossman (5.99zł) Jest specjalnie stworzony do skóry z niedoskonałościami, dokładnie pokrywa wszystkie niedoskonałości.

 I "podstawowe składniki" typu tusz do rzęs czy błyszczyk :-) 


Maluję się tylko 'od święta' do szkoły nie - może czasami ale bardzo rzadko. A wy dziewczyny - malujecie się? Co macie w swojej kosmetyczce? Co byście poradziły dziewczynom które zaczynają swoją przygodę z makijażem?
Na dziś to chyba tyle :) W następnej notce postaram się z Igą dodać fotki z dzisiejszego wypadu na rolki :)
Kiss&Hug - Ada 


1 komentarz:

  1. ja sie maluje codziennie tzn zawsze mam tusz. jakiś rok temu przestałam uzywac fluidów itp i wygladam o wiele lepiej niz z nimi..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)