poniedziałek, 25 czerwca 2012

Czujesz? :PPP

Hejka :P Czujecie już te wakacje? :DDD Tak długo na nie czekałam... w sumie to jeszcze całe 5 dni. Ja nie chodzę do szkoły od piątku :))) chciałam dzisiaj iść na chwile, obiecałam to nawet koleżance, ale od wczorajszego wieczoru jestem chora ;/ chyba jakieś zatrucie mam, bo strasznie mnie brzuch boli i wogle... i siedzę z bratem w domu :-))) on z kolei ma anginę :( bieedactwo...czyli dzisiaj chyba nic ciekawego się nie wydarzy :>  aaa szkoda ;/ 
Za to wczoraj było bardzo fajnie :P pospałam sbie do 10 : -> A popołudniu pojechaliśmy na wycieczkę krajoznawczą. Zwiedzaliśmy ruiny cerkwi :) i było bardzo miło :) Po powrocie poszłam z Anią i Kasią się przejść, na Tymbarki i lody...i wtedy właśnie rozładował mi się aparat wiec jest tylko kilka fotek z tego spaceru. ;/ A wieczorem przyjechała do mnie Ola :] i tu zdjęć już nie ma ...było bardzo miło :))) planowałyśmy sobie wakacje :PPP Bo ja te wakacje chcę PRZEŻYĆ i chcę je WSPOMINAĆ. :DDD każdy dzień! noo i tak właśnie chcę :> i mam nadzieję, że mi się uda i że nie spędzę ich przed kompem :)
Mamy już z Adą zaplanowaną całą drugą połowę sierpnia :PPP
12- wyruszamy na koncert Ewy Farnej :))) <jaram się :)))> oby wyszło :DDD, a 13-26 jedziemy na Kolonie do Pobierowa :) był tam ktoś z Was? Możecie coś opowiedzieć o tym miejscu :P słyszałam, że tam Biedronki nie ma :(((  nie wyobrażam sobie koloni bez wycieczek do Biedronki :( :DDD

PS. Ada jeszcze dostanie za to co zrobiła. Zemsta będzie słodka :) Już ja się o to postaram :P

Wrzucam fotki z wczoraj:


Ania :*

Kasia :)))

I nasze kapsle :DDD


Iga :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)