wtorek, 2 października 2012

~90

hejka. Co tam u was jak tam mijają wam te jesienne dni?? U nas jakoś leci, jesień naprawdę nas rozpieszcza dzisiaj na dworze ciepło, ale deszcz również pada. Jednak ogólnie jest dość fajnie jak na jesień.. No może dość o pogodzie! Dzisiaj do naszej szkoły przyjechała szkoła karate, żeby zachęcić nas do ćwiczenia właśnie tej dyscypliny. Szczerze mówiąc nie interesuje mnie walka karate, ale podziwiam tych ludzi... tak dać się bić ;)). A wy macie jakieś talenty, hobby, zainteresowania podzielcie się może i my tego spróbujemy :)! Jestem otwarta na propozycje, bo ostatnio dość się nudzę... No cóż to chyba tyle, a jeśli macie jakieś pomysły na notkę to piszcie w komentarzach lub na e-maile: kafahi@wp.pl . Na pewno skorzystamy ;). A na koniec nasze sówki ;P


heh... no dobra, papa do następnego !
Asia

16 komentarzy:

  1. Oooo ja ćwiczę coś podobnego do karate :) Właściwie to nie jest takie dawanie się bić -uczmy się jak NIE dać się bić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te sówki są strasznie fajne !
    ja osobiście kocham nad życie fotografię ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sówki!

    + zapraszam do komentowania http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/paris-i-will-come-there.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za ten bardzo miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do naszej szkoły przyjechała gimnastyka artystyczna i aikido. Ja nie mogę znaleźć sobie hobbby. Może bym chodziła na aikido, ale miałam teraz na wakacje złamany obojczyk i nie mogę ćwiczyć do grudnia. Co roku u nas to samo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sówki .
    Też nie przepadam za karate ... Moim hobby jest muzyka i fotografia xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sówki ;D zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne sowy,lubię takie :D
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje hobby to fotografia i hokej - jako do oglądania, nie grania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)