środa, 12 grudnia 2012

Leginsy i sweterek na święta :)

Hej kochani :)
Co tam u Was słychać? Dziś 12 grudnia 2012 roku :) Widział ktoś z Was szczęśliwą godzinę i pomyślał życzenie? Ja tak ... teraz czekamy kiedy się spełni h3h :DDD
U mnie ogólnie jest okej, po za tym że do końca tygodnia piszemy próbne testy gimnazjalne i jest na prawdę strasznie, choć to dopiero pierwszy dzień. Pisaliśmy część humanistyczną - z polskim jak najbardziej w porządku ale historia  i WOS to jakiś koszmar! Jutro część przyrodniczo - matematyczna. 3majcie kciuki :)
No alee nie będę wam tu marudzić :P
Na dworze mamy piękną zimę i... piękny śnieg! Przyznać się która z was już wylądowała w zaspie śniegu? :P Ja się przyznam -  już kilka razy byłam calusieńka mokra :P Takie uroki naszej pięknej polskiej zimy i ... brak ciekawszego zajęcia naszych kolegów :P
Bardzo czekam na święta! Chcę odpocząć w końcu od szkoły, odpocząć od kilku osób i poukładać swoje sprawy. A po za tym chcę już ubierać choinkę, i tak po prostu czekam na ten świąteczny nastrój :)
A teraz przechodzę do tematu dzisiejszego posta :)  We wtorek przyszła do mnie paczka - a w niej ... przecudne leginsy i przewspaniały sweterek od mojej UKOCHANEJ CIOCI (nie ciociu, nie podlizuję się :P) h3h taak, ciocia jest wierną czytelniczką bloga za co baaardzo dziękuję :-)




Sweterek i leginsy możecie kupić na e-bay.uk - tu i tu ;-D
Nie długo postaram się zrobić outfitową notkę właśnie z tymi rzeczami :)
Na dziś to tyle, zmykam/ Ada ;-)

15 komentarzy:

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)