poniedziałek, 7 maja 2012

Ciekawe wzorki na paznokciach... i nie tylko :)

Ostatnio się nudziłam i zaczęłam 'bawić' się lakierami i wyszukałam kilka ciekawych wzorków na paznokcie :)
Jak ktoś lubi i umie malować paznokcie to nie powinno być z tymi wzorkami większego problemu :)
Nutki:


Fajne coo? Mi się straaasznie podobają i łatwo je zrobić :D















Buźki:


Te też jest bardzo łatwo zrobić (moim zdaniem)









Kwadraty:

Do tych trzeba mieć troszkę cierpliwości :P












Kropki:

Te to chyba każda z nas może zrobić coo.? śliczne są prawda?

Ja osobiście lubię sobie i komuś malować paznokcie :)








troszke nas nie było ale to przez to że szkoła się zaczęła i trzeba wrócić do rzeczywistości... lekcje, sprawdziany, kartkówki, Nauka! Ale jakoś dajemy radę.. tak myślę :)
Słyszeliście hymn Euro 2012? "Koko koko euro spoko" ? Ne chce tu nikogo obrażać ale dla mnie to kicz, wszyscy głosowali na tą piosenkę dla ja i teraz widzicie tego efekty, moim zdaniem hymnem Euro powinna być ta piosenka:


Jest naprawdę genialna! słucham ją na okrągło. Naprawdę jest niesamowita. Takie jest MOJE zdanie na ten temat. :) A wy jak myślicie?

Kiss & Hug... Ada ;>

3 komentarze:

  1. Paznokcie świetne. A co do piosenki na euro sądzę,że ta libera jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koko koko euro sopko ale tylko z piosenką Libera. Aduś nie zamartwiaj się jak chcesz możemy sobie same śpiewać czyste szaleństwo:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł:) nutki bardzo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)