niedziela, 1 lipca 2012

Hejka :) Jak tam pierwsze dni wakacji? :D Bo u mnie bardzo dobrze. Pogoda sprosta moim wymaganiom. Mam nadzieję, że będzie tak do co najmniej do 3 września, kiedy to wystrojeni w biało-czarne stroje, za spuszczonymi głowami i łzami w oczach zawleczemy się do szkoły. Płakać mi się chce jak o tym myślę :/ Nie, nie zamierzam Was dołować :) Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie, w miłym towarzystwie :P <lizusss>. Były u mnie siostry cioteczne. A wiadomo jak jest jak się spotkają trzy dziewczyny: plotki, plotki, plotki, noo i jeszcze skakałyśmy na trampolinie( a na Nas lała się woda ze zraszacza) , grałyśmy w piłkę z moim bratem, a później pojechaliśmy do " Kresówki" oglądać konie. Niestety było za gorąco i te piękne stworzenia nie chciały do Nas wyjść :( I tak mi minął dzień. Piękny i słoneczny 1 lipca :)
Wczoraj natomiast byłam u Ady. Pochodziłyśmy po lesie. Jadłyśmy jagody, a tego robić nie wolno gdyż grozi to ciężką chorobą. Możecie się śmiać, ale nie żartuję. a wszystko za sprawą lisów, które załatwiają się na te właśnie owoce. Szkoda tylko, że mama powiedziała mi o tym dopiero dzisiaj :((( Ale nie będę o tym pisała. Byłyśmy też z Adą pod młynem i opalałyśmy się, robiłyśmy fotki( które oczywiście nie wyszły) i chciałyśmy nagrać filmik, ale jest baaardzo kompromitujący, więc wyląduje u Ady w 'niewidzialnym folderze' :D. ( A tak w ogóle chcielibyście filmik?)

 Jak już pisałam, fotografie nam nie wyszły, więc wrzucę zdjęcia koni znalezione gdzieś w Grafice Google. Powoli zaczynam dzarzyć te zwierząta wielką sympatią <3<3<3


 Właśnie skończyłam układać z Adą 'Wakacyjną Playlistę'. Składa się z 15 utworów. Przy każdej notce będziemy Wam wklejać jeden z nich. Tak więc numer jeden:
świetny utwór, świetny klip, świetni wykonawcy <3
http://www.youtube.com/watch?v=7zlofUjf9Hs&feature=player_embedded
Dzisiaj finał...komu kibicujecie? :DDD
xoxo. Iga

3 komentarze:

  1. No ja też mam nadzieję, że będzie taka ładna pogoda przez całe wakacje :)
    Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo ciesze się z wakacji lecz boję się że minom za zybką i za nim się onejrzę z 1 lipca będzie 1 września ...
    Z tymi filmikami to bardzo dobry pomysł ! Umieść !
    A kibicuje hmm Hiszpania tak Hiszpania c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)