sobota, 17 marca 2012

hejka. No i mamy sobotee. Nie było mnie wczoraj w szkole więc mam więcej wolnego ;)) ale za to jestem chora ;/... ale uświadomiłam sobie, że bez Igi czy Ady też mi odwala <heh>. No ale nic ominął mnie też sprawdzian z chemii. ale nie myślę już o spr. bo w końcu mamy wEkEnD będę się nim martwiła później. Ostatnio doszłam do wniosku, że czas się nie zatrzyma więc trzeba cieszyć się każdą chwilą bo drugiej takiej okazji nie będzie i nie trzeba wracać do przeszłości bo i tak jej nie przywrócimy... heh miałam natchnienie, ale spokojnie to chwilowe było już się normalnie czuję... no to co to do następnego posta... Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)