czwartek, 15 marca 2012

Załamka totalna. Więc tak, razem z Igą jesteśmy Farnoholiczkami <poziom zaawansowany> więc jak to Farnoholiczki to dosyć często byłyśmy na fanpejdżu Ewy, ale ktoś bardzo zazdrosny że Ewka uściskała swoich fanów którzy byli dosłownie na każdym jej koncercie, stwierdził że Ewa traktuje swoich fanów nierówno, więc Ewa postanowiła zrobić sobie przerwę z fejsem i nie będzie zaglądać tam nie wiadomo jak długo. Jesteśmy z Igą na maksa wkurzone, ej, w końcu Ewa zrobiła sobie tą przerwę przez jakichś zazdrośników którzy nie są warci jej ani nikogo uwagi. Lubiłam sobie czasem wejść na profil Ewki i poczytać sobie, a teraz co?! No ale nie mówmy już o tym ;/ A wy jesteście Farnoholikami? Na górze macie najnowszą piosenkę w której śpiewa Ewka :D


Teraz co może robiłyśmy dzisiaj?
W zasadzie to fajnie było :D Pośmiałyśmy się, powygłupiałyśmy, dzień jak co dzień :) Na fizyce tak mi odwalało  że masakra. Taka akcja:
Michał: "co dzisiaj na obiad"?
Michał 2: "rosół skurwielu"
hahaha myślałam że padnę, a pani patrzyła na mnie takim wzrokiem "Ada, czy nie potrzeba ci lekarza?" Wiłam się ze śmiechu.
To do następnego. Ada...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)