środa, 14 marca 2012

Siemka!
Fejs - jest, besty- są, muza - jest.( w tle: Well, well, well my Michelle ) haha Gansi! kocham,  No to mogę pisać :D
Od czego by tu zacząć? hmmm ...
No tak, może pokażę wam nasze dzisiejsze 'słit focie' :D haha

 odwalało :P ale możecie już się tego sami domyśleć niee. :P Takie artystyczne te zdjęcia :p PS ręka Igi;*, jest bardzo fotogeniczna :D  haha, dzisiaj było nawet spoko. Był turniej w ringo :D więc nie mieliśmy w-fu.
Wiosna i wszyscy zakochani chodzą, szczerze, to mi sie rzygać już na to chce, każdy w każdym sie buja.. masakra. Na szczęście mnie to nie dopadło hihi, i mam nadzieję że długo utrzymam ten stan. A jak wiosna to i 21 marca, chyba każdy wie co to oznacza :P Chłopaki z klasy już planują wagary heh, a jak na złość, to mam sprawdzian z angola i poprawę z WOS-u, a mam ciętych nauczycieli więc chyba nici, a po za tym zawsze znajdzie się ktoś w klasie kto popsuje te plany więc... A wy zwiewacie?
Do następnego. Adaa. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)