poniedziałek, 19 marca 2012

siemanoooo:D co tam u was, u mnie spoko. mogę rzec że ZAJEFARNODWABISCIE (nowe słowo haha, wynalazła Iga ;*) Miałam dziś sprawdzian z matmy, zrobiłam WSZYSTKIE zadania co jest bardzo dziwne bo zazwyczaj nie czepiam się ani jednego haha, chyba zaczęłam się uczyć :P dziwne nieee?  Właśnie ściągnęłam film pt: "Akcja pod Arsenałem" czyli litry wylanych łez po mojemu:). Przeczytajcie książkę (Kamienie na Szaniec), naprawdę polecam, jest przepiękna. a skoro jestem przy książkach, to może coś czytacie i polecicie jakieś fajne, ciekawe, warte poświęcenia uwagi? Jeśli ja mogę polecić to przeczytałam kilka naprawdę niezłych książek np. Pamiętniki Wampirów, Saga Zmierzch (jeśli ktoś gustuje w 'wampirkach" to polecam) bardzo spodobała mi się książka "Nawiedzony Dom", choć wiele osób mówi że jest nudna. A tak w ogóle czytanie to dla mnie wszystko, nie wiem co bym zrobiła nie czytając, dzięki temu piszę wypracowania na piątki :) Warto poświęcić kilka godzin na przeczytanie książek, a nie ślęczeć całymi dniami przed komputerem. Mam nadzieje że was nie zanudziłam. Piszcie w komentarzach jakie fajne książki przeczytaliście:) Do następnego ;*) Ada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)