wtorek, 20 marca 2012

hejka. właśnie wróciłam ze szkoły więc powinnam odrabiać lekcje ;)) no właśnie powinnam ;P. Ale była akcja przed 7 lekcją... no to może zacznę od początku. No więc w naszej szkole organizowany jet konkurs na super klasę w gimnazjum. Przez cały rok zbieramy punkty za konkursy, średnie, udzielanie się w życie szkoły i takie tam. na koniec roku ta klasa, która będzie miała najwięcej punktów wygra darmową wycieczkę lub dofinansowanie. Jak do tej pory nasza klasa była pierwsza (nie chwaląc się oczywiście, bo nie oto chodzi). Ale po rozpoczęciu nowego półrocza wyprzedziła nas o prawie 50 punktów klasa III b. Jedna z nauczycielek sprawdziła dlaczego i jak się dzisiaj okazało, oszukiwali, ponieważ wpisywali udział w projekcie, ten projekt się nie liczy bo jest obowiązkowy i każda osoba musi go zaliczyć. Co prowadzi do tego że dostali około 50 punktów (wiem trochę się rozpisałam, ale mnie to zdenerwowało ;P). Rozmawiałyśmy z naszą wychowawczynią i mam nadzieje, że zabiorą im te punkty, bo zależy mi osobiście na tej wycieczce ;)). a tak po za tym to tak jak zwykle trochę śmiechu, śmiechu no i jeszcze śmiechu ;D. To pa... Asia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)