poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wiosnaa !

Cześć! Długo ostatnio nie pisałam. ;/ nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do internetu, ale już jestem. :)
Wiosna pełną gębą więc na rowery ! W sobotę z koleżanką postanowiłyśmy wybrać się na rowery :D Było suuper! Przejechałyśmy całe 20 KILOMETRÓW! Nieźle niee.. heh :)

















Dzisiaj było nawet spoko :) W szkole szybko zleciało i zanim się obejrzałam już byłam w domu. Polski był najlepszy, kolega naśladował nauczycielkę przez całą lekcję więc mieliśmy niezły ubaw.  Ominęła nas matematyka bo mieliśmy akademię więc w szkole luzz :D
Ahaa, i jak (może) zauważyliście dodałyśmy z dziewczynami nową zakładkę Książki/filmy - będziemy tam "recenzować" obejrzane filmy i książki które przeczytałyśmy, mamy nadzieję że się spodoba :) Na dziś to chyba tyle.
Bye ;** Ada

1 komentarz:

  1. A my mieliśmy akademię na j. angielskim hehh :D
    Fajny blog :>>
    Zapraszam : http://dont-leave-me-any-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)