środa, 23 maja 2012

maska do włosów i nasze school stuff :D

siemka ludzie.. :D
Jak obiecałam, pokażę wam jak zrobić maskę do włosów.
1. będziesz potrzebowała: 1 jajko, trzepaczkę i miseczkę.


2. oddziel białko od żółtka, ubij białko na pianę






3. Dodaj żółtko i wymieszaj.


4. Nałóż na wilgotne włosy, trzymaj maskę na włosach 30 min i dobrze spłucz. (trzeba to zrobić dokładnie aby jajko nie zostało we włosach)
Włosy po tej masce włosy są miękkie i lśniące, ahaa, i maskę trzeba nakładać 1-2 razy w tygodniu.
Ostatnio zaopatrzyłam się w próbki szamponu do włosów Garnier. Umyłam tym szamponem włosy kilka razy i na prawdę widać różnicę, próbka wygląda tak:


Dość o włosach :) Dzisiaj w szkole to ogólnie był luzz, nie mieliśmy angielskiego a matematyka była na stadionie :D Więc była okazja na zrobienie zdjęć... :) Muszę wam powiedzieć że jestem z siebie dumna ! na wuuefiee biegaliśmy na 60m i mój czas to 9.81 s. Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrego czasu:)
 Więc jak wspominałam w szkole był luzz. xD a tutaj fotki.. enjoy!









A na zdjęciach Asiaaaa eM :D ;** Łobo :D heu.. i oczywiście Madziaaa. ;3 (wpadajcie na jej blog :D http://nadszedljuzczas.blogspot.com/)
na dziś to chyba tyle..
Kiss&Hugs,,, :D Ada

2 komentarze:

  1. no widzisz Ada byłaś ode mnie gorsza o 1 sekundę :* :D aa foteczki są super ! bo naszej klasy oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale boska bluzka na ostatnim foto!: ))
    Fajny blog;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)