środa, 18 lipca 2012

nie mam pomysłu na tytuł :P

Hej wszystkim :)
Jak tam wakacje? Wczoraj wróciłam z tygodniowego wypadu od mojej cioci :) Muszę powiedzieć że wróciłam wyczerpana ... bo ciocia ma rocznych bliźniaków - Kornela i Marcela. Mają w sobie tyle energii że nie sposób za nimi nadążyć :P Krótko mówiąc - bawiłam się w niańkę hehe :)
A jak tam u Was? U mnie pogoda się popsuła - jest pochmurnie i pada deszcz ;/ Cały dzień chce się spać. Ale dziś mamuśka wyciągnęła mnie na zakupy i jestem jej za to baardzo wdzięczna :) Kupiłam sobie 3 bluzki i 'ajlajner' :P
Dzisiaj już 18 lipca - trzeba te wakacje spędzić jak żadne inne bo się tylko obejrzymy i będziemy musieli iść do szkoły .... aż nie chce mi sie o tym myśleć ...
Iga pojechała do Zakopanego - mam nadzieję że wyśle mi kartkę :P
A wy jak spędzacie te wakacje - leniuchując przed kompem czy bardziej aktywnie? Tak sobie ostatnio pomyślałam  że muszę dać odpocząć mojemu komputerowi .:P Należy mu się hehe...
Zdjęcia zakupów ... 


A tu jeszcze Kornel i Marcel w 'adowych' okularach :D


aa - zapomniałabym :) muszę Się Was poradzić .... chcę sobie kupić okólary przeciwsłoneczne ale nie wiem jaki kolor... jak myślicie..? żółte czy zielone? Hope you hel me :D


jeszcze kolejna piosenka z naszego wakacyjnego top 15 :D
http://www.youtube.com/watch?v=0LgcDpTH47g

kiss&hug ;-) Ada ...

19 komentarzy:

  1. Jaki słodziak!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. heh, namyśliłam się i biorę czarne :-)

      Usuń
  3. wakacje spoko..jakoś tam mijają ^^
    Super ubrania <3
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci kochana, ja również obserwuję!:)

    Okulary bym wybrała w kolorze czarnym (bo mam takie!) ale z tych co podałaś to chyba zielone.

    Buziaki, u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy i słodki dzieciaczek :D obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do okularków to wybierz taki kolor żeby się w nich dobrze czuć :P ja mam takie białe, ale muszę jeszcze kupić czarne, ponadczasowe i do wszystkiego takie kolorki później pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki ;) Ci mali chłopcy w okularach wyglądają przeuroczo *,* Super blog. Masz fajny styl pisania. Aż chce się poczytać więcej

    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz? (Robię akcje. Jeżeli sporo ludzi zaobserwuje mojego bloga, dodam następnego posta w tym samym temacie co ostatni post ^^ )xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary *_* Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Spodobało nam się tutaj . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Zapraszamy do komentowania i obserwowania ;) Obserwujesz nasz - robimy to samo u Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wakacje bardziej aktywnie.:)
    A okulary wg. mnie zielone. :)
    Zapraszam, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy i okularki! ;)
    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga koszulka ładna :> Co do okularów to koniecznie żółte ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;)
    Zapraszam do nas :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary zielone, a ja wakacje spędzam bardziej aktywnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się bardziej podobają żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love this sunglasses and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hello, lovely pics, great blog. I follow you now, follow back if you like;)
    xx chris

    OdpowiedzUsuń
  17. thx for following back dear:)
    xx chris

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)