sobota, 9 marca 2013

Nasze Święto & wieczór filmowy

Hejhej ;-)
Wczoraj obchodziłyśmy Nasze święto, jak spędziłyście wczorajszy dzień? Może spotkanie ze znajomymi lub ukochanym, pochwalcie się co dostałyście  :P Nasi chłopcy podarowali nam róże, choć nie przepadam za tymi kwiatami, fajnie że pamiętali. Liczy się gest prawda? Chwalcie się co dostałyście :)
Ja wczorajszy wieczór spędziłam w ... szkole :P Tak, wiem jak to brzmi ale było na prawdę świetnie. W ramach projektu Youngster na który chodzę nasz pani urządziła nam wieczór filmowy ;-D Były drobne problemy i zamiast 4 filmów obejrzeliśmy 2 ale było na prawdę świetnie, pośmialiśmy się, powygłupialiśmy się i jeśli chodzi o mnie Sylwię i Marysię - to się popłakałyśmy ; P Obejrzeliśmy film "Pianista" i "Pamiętnik" (to właśnie na tym filmie płakałyśmy) ;P


"Kreatywna nuda" czyli efekty mojej "pracy" na lekcji polskiego :P

Już myślałam że wiosna zawitała na dobre a tu śnieg ; / Brakuje mi tego słońca, chciałabym w końcu wyciągnąć rower i rolki, wyciągnąć wiosenną kurtkę i przede wszystkim trampki !! Kto by nie chciał prawda? :P Miejmy nadzieję że już nie długo piękne, wiosenne słońce będziemy mieli na co dzień :P
See U / A.

4 komentarze:

  1. nie wierzę, że nie lubisz róż!:O

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże są trochę banalne, ale lepsze to niż noc :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!!

    Check my new post in:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. szanujcie j.polski, prosze... umysly ?
    ludzie prosze, czy tak trudno napisać ł?
    polski język schodzi na psy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)