poniedziałek, 19 sierpnia 2013

~136

Eloo! Wakacje, miesiąc wakacji i już tylko dwa tygodnie wakacji!! Czy Wam też tak szybko zleciały te dwa miesiące?? Z roku na rok jest coraz krócej, a przynajmniej mi się tak wydaje ;P. Chociaż chciałabym już zacząć rok szkolny, no wiecie nowa szkoła, nowi znajomi, to jednak posiedziałabym w domu jeszcze z miesiąc ;).
Wczoraj wróciłam znad Jeziora Białego w miejscowości Okuninka gdzie byłam 3 dni. Był smażing, plażing i leżing czyli wypoczynek na maksa ;D.


 Mój nowy tatuaż :)
(tylko na dwa tygodnie ;P)



A wy zaliczycie te wakacje do udanych?? Macie jakieś plany na te ostatnie dni wakacji? Pochwalcie się!
Lana <3 / asia

5 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest cudowne *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog *.* Będę wpadać częściej ;)
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie te wakacje mogły być lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze staramy się odpowiadać na każdy. Napisz że obserwujesz - zrobimy to samo ;-) Zawsze staramy się odwiedzać blogi które pozostawią po sobie ślad :)